Monday, May 21, 2012

Assalamualaikum....

hi..
dh lme asenye x update blog nie..
huhu...biase la student life..bz ngan assignment..
ary nie tbe2 insomia lak..xbley nk tdo.
lau ikutkn sejak akhir2 nie mmg aku slalu tdo lewat pon.
huhu..pnat sbnrnye tpi ntah npe xbley tdo gak..
huhu..

tbe2 ary nie lpas bce blogwalking..
terdetik 1 perasaan y slame nie aku nafikan..
perasaan rindu akan persahabatan aku & mereka..
aku ingin seperti dlu..
tpi ego betol2 dh kawal diri aku..
mmg btol.xelok sombong n ego sesama manusia..
tapi sekarang nie 2 y aku perlu fkirkn..
tok mngelak 'orang pijak kpale aq'..
1 sikap@perangai y aq xbley nk betolkn ag adalah...
ble aku ase aku salah,aku akan cpat2 mntak maaf,slagi bley...
tapi skang nie aku ase aku xsalah..
thats why aku susah sgt nk kuarkn kata maaf 2..

bukan xsayang kn friendship ni..
tpi aku betul2 trkilan..
dgn sikap2 'anda'..
bile aku luahkn sume nie kt org.
org mcm slhkn aku..
slh aku ke???
aku tanya byk kali kt diri aku sndri..

npe msti sisihkn aku..
sbb aku xslalu ngan 'anda'??
sbb aku ade bf?? 
all nonsense...
sume xbley pkai...
slame nie pe y aku pentingkn ade la friendship aq..
aq lbihkn kwn2 aq..
aku bley wat cm2 tok 'anda'..
npe xbley sebaliknya 'anda' wt perkara y sme..
bkn nk ckp aku nie baek sgt la..
MY PRIORITY is MY FRIENDSHIP..

once 'anda' pntingkn diri..
aku xbley wtpe...
ble 'anda' wt something y sptutnya kite wt brsme..
tpi 'anda' wt sndri2...
tu cukup buktikn 'anda' pntingkn dri...

once 'anda' buang aku...
aku xkn terhegeh2 ag..
sbb aku dh mls ngan friendship y x dianggap serius oleh 'anda'..

aku tw npe 'anda' pon xnk betolkn friendship nie..
sbb 'anda' dh ade pengganti aku y lbih sempurna..
byk kelebihan..
btol x??
pe y aku ade??
orang pon xnk kwan ngan aq sbb aku ni miskin,gemok,xpndai,xsosial,emotional.pe ag..
aq nie bley dikatakn 'kuno' la kn.
huhu..
nk wt cmne..aq dididik ngan cara tu..
=)

aku juz nk tgk siyes x 'anda' dlm friendship nie...
stelah lme aku observe...
huhu..
ckit pon xpnting bg 'anda'...
sbb pe..'anda' dh xperlukn aku ag...
'anda' dh ade y laen..
huhu..

dh la..
sebenarnya byk ag nk story..
nt2 la..
pnjang la post nie nt..hehe..
mornink....=))
WASALAM..
=))


No comments:

Post a Comment

Want more??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...