Sunday, April 3, 2011

PengaLamaN BelaJar Al-Lughatt Al-arabiyatt....

assalamualaikum....
firstly nk gelak dlu...
hahhaha...
PaDa Ary JumaaT y lpas...
sy n kwn sy izdi...hehe..
poyo plak..
nk cter nie...pengalaman wt test lisan bahasa arab wt pertama kalinya..
sblom msok blik ustazah 2...dup..dap...dup...dap...seram sejuk(cm nk msok umah hantu)
selepas izdi kuar ngan tersengih-sengih...jantung ku berdegup dgn lebih kencang..
apabila ku buka pntu.kelihatan ustazah sedang senyum kegembiraan...(psiko gler)
hahha...aq pon duduk tnpa segan silu...
begini la sesi test lisan dijlnkn..

UstaZah: masmuki(sape nama awk)?
AkU: ismi Quraishia Rozali...(dlm aty~~fuuhhh lpas gak)
UstaZah: hal anti indunisiyatt(adakah kamu org indonesia)??
Aku:(dlm kebingungan)....na'am(ya)....hehe..(ustazah tersengih.)(aq malu gler...gelabah sgt)
Ustazah: min anti taskunin(dimana awak tnggal)???
Aku:ana askun fi filla(sy tnggal di villa)....hehehe(mse ble plak aq tnggal kt villa)
Ustazah: maza fi filla???
aku:(konfius jap...soklan pe plak nie,bingung jap) fi filla mawar..(kejadah aq bntai nie..lantak la)
Ustazah:mata tadrusin al-lughatt al-arabiyatt(bila kamu belajar bahasa arab)???
aku:mata???mata???ape mata 2 ek???em..mata???mata??
ustazah:ya Quraishia.....mata???(smbil tersengih)..

*trdapat scene2 y tlah di potong...
hampeh test lisan bahasa arab aq....
haha...ustazah mesti gelakkan aq...sedeyh..:((
dh la nme aq slalu dipnggil dlm kelas...
Malunye....
pengajaran tok aq coz xstdy btol2...:((


No comments:

Post a Comment

Want more??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...